Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2010

ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΕΣ, ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Επικοινωνώ μαζί σας μέσω αυτού του ιστολογίου για να μοιραστώ τις σκέψεις μου και να ζητήσω την υποστήριξή σας στις επερχόμενες εκλογές.
Ο Αλέξης Μητρόπουλος με τίμησε με μια θέση στο ψηφοδέλτιό του Αττική Συνεργασία - Όχι στο Μνημόνιο και κατέρχομαι ως υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος στο Βόρειο Τομέα Αθηνών.
Πρώτα από όλα ας γνωριστούμε – είμαι ο ψυχολόγος Βασίλειος Ν. Θεοδώρου. Είμαι παντρεμένος και έχω έναν γιο. Ζω στα Μελίσσια και εργάζομαι στο κέντρο της Αθήνας στο ιδιωτικό μου γραφείο. Πιστεύω ότι κάθε υποψήφιος πρέπει να παρέχει συγκεκριμένα και ακριβή στοιχεία για το πρόσωπό του και ιδίως για το επαγγελματικό του προφίλ. Στο ιστολογία αυτό θα βρείτε, μεταξύ άλλων, ένα σύντομο αλλά περιεκτικό βιογραφικό μου σημείωμα – σας προσκαλώ να το διαβάσετε. Θα βρείτε επίσης άρθρα και βίντεο με ιδιαίτερη σημασία. Τέλος θα γνωρίσετε τις ιδέες και απόψεις μου, ώστε να αποφασίσετε αν θα με υποστηρίξετε.
Αισθάνθηκα την ανάγκη να είμαι υποψήφιος διότι θεωρώ ότι τώρα είναι μια ώρα ευθύνης για όλους και οφείλω να συνεισφέρω στον κοινό αγώνα. Οι εκλογές αυτές είναι μια μεγάλη ευκαιρία να συζητήσουμε για όλα αυτά που μας έχουν επιβληθεί και να φωτίσουμε πτυχές που σκόπιμα αποκρύπτονται. Πιστεύω ότι η δική μας στάση είναι εκείνη που θα καθορίσει πριν από όλα τη μοίρα μας!
Πιστεύω επίσης ότι ο Αλέξης Μητρόπουλος είναι ένας συνεπής και ειλικρινής πολιτικός με καθαρό ιδεολογικό στίγμα και ένας σοβαρός επιστήμονας και δοκιμασμένος επαγγελματίας. Ο συνδυασμός των παραπάνω δεν είναι συχνός στη σύγχρονη πολιτική μας ζωή.
Τέλος θέλω να κάνω το χρέος μου απέναντι στο γιο μου και σε όλη τη νέα γενιά και αν μπορέσω να βάλω ένα μικρό πετραδάκι στον τοίχο προστασίας που οφείλουμε να υψώσουμε όλοι μαζί, για τα παιδιά μας, για το μέλλον τους.
Είμαι πεπεισμένος και θα προσπαθήσω να το αναδείξω και μέσα από το ιστολόγιο αυτό, ότι το Μνημόνιο βλάπτει την Ελλάδα και τους Έλληνες άμεσα και πρόκειται να μας βλάψει ακόμα περισσότερο μακροπρόθεσμα. Ανασφάλεια και εργασιακή περιπλάνηση, φτώχια και ανεργία, μισθοί πείνας, συντάξεις πείνας, χειρότερη σωματική και ψυχική υγεία για όλους μας, νέα κύματα μεταναστών, υψηλών προσόντων αυτή τη φορά. Εξίσου σημαντικό είναι ότι γεμίζουμε μέρα με τη μέρα με αρνητικά συναισθήματα. Η απαισιοδοξία και η θλίψη κυριαρχούν, αδιέξοδα μας κυκλώνουν, οι άνθρωποι υποφέρουν από ακραίο άγχος και κατάθλιψη. Μουδιασμένα βλέμματα παντού και μια βωβή οργή μας κατατρώει. Οι περισσότεροι νιώθουν προδομένοι από αυτούς που εμπιστεύτηκαν ένθεν και ένθεν – και αυτή είναι η αλήθεια – αυτό που έγινε ισοδυναμεί με κατάλυση της Δημοκρατίας.
Η προσπάθειά μου, όπως και όλων των συνυποψηφίων του συνδυασμού μας, στοχεύει στο να πείσουμε τους πολίτες ότι πρέπει να αντιδράσουν ενεργητικά για να ανατρέψουμε μαζί τις επικρατούσες συνθήκες και να μειώσουμε τις επιπτώσεις των λανθασμένων (ή μήπως σκόπιμων;) επιλογών του πολιτικού κατεστημένου. Ζητάμε την υποστήριξή σας για να προστατεύσουμε τους πόρους της Περιφέρειας και να αποτρέψουμε την επιβολή επιπρόσθετων οικονομικών μέτρων, με αφορμή τον «Καλλικράτη». Επιπλέον θα επιχειρήσω να αναδείξω ότι εκτός από το Μνημόνιο και η απάθεια και η παθητικότητα βλάπτουν σοβαρά την υγεία.
Δεν έχω εκλεγεί, αλλά ούτε ήμουν ποτέ υποψήφιος για δημόσιες θέσεις και αξιώματα. Στο παρελθόν με είχαν τιμήσει δυο φορές συνάδελφοι μου ψυχολόγοι με την ψήφο τους, εκλέγοντάς με ως πρόεδρο του Δ.Σ. τους. Δεν έχω καμία σχέση με δημόσιο χρήμα, δεν έχω ζητήσει ή λάβει επιχορηγήσεις, επιδοτήσεις, έργα κ.α. Το ίδιο ισχύει και για την οικογένειά μου. Δεν έχω σχέση εξάρτησης με οικονομικούς ή πολιτικούς παράγοντες. Είμαι επιστήμονας - ελεύθερος επαγγελματίας και εργάζομαι  από νέος – πολύ πριν γίνω ψυχολόγος.
Η σχέση μου με την πολιτική είναι ιδιαίτερη και μακροχρόνια, χωρίς κομματικές δεσμεύσεις και σκοπιμότητες, πλην των πολύ νεανικών μου χρόνων, όταν ήμουν στην ΠΑΜΚ. Συμμετείχα μάλιστα, ως μαθητής, και στο πρώτο το συνέδριο του ΠΑΣΟΚ το Μάιο του 1984, στηρίζοντας μεταξύ άλλων την εκλογή του Αλέξη Μητρόπουλου στην Κ.Ε.  Το ιδεολογικό μου στίγμα προσδιορίζεται από τις έννοιες και αρχές της Άμεσης Δημοκρατίας, της Ισότητας και Ισονομίας, του σεβασμού στις Πολιτικές και Κοινωνικές Ελευθερίες, της Κοινωνικής Δικαιοσύνης και Αλληλεγγύης και της Συλλογικότητας. Σήμερα δραστηριοποιούμαι μέσα από το Κέντρο Πολιτικού Διαλόγου και Δράσης «Δημοκρατική Συνεννόηση» που απαρτίζεται από στελέχη από τον σοσιαλιστικό χώρο, το χώρο της ιστορικής Αριστεράς και των ανέντακτων που ενδιαφέρονται να υπάρξει μία νέα και διαφορετική πορεία στη χώρα μας.
Με εκφράζουν απόλυτα τα λόγια ενός άξιου συνάδελφου που έγραψε κάποτε: «Μας νοιάζει τι θα ζήσουμε, αλλά και τι θα αφήσουμε πίσω μας, όχι σαν απλοί διαχειριστές στα στενά πλαίσια των ατομικών μας συμφερόντων, αλλά και ως επιστήμονες και ως πολίτες…».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου