Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Ονομάζομαι Βασίλειος N. Θεοδώρου και γεννήθηκα το 1965. Κατάγομαι από την Αχαΐα, με μικρασιατικές ρίζες στη Σμύρνη.

Ξεκίνησα τις σπουδές μου από την σχολή Κινηματογράφου "Λυκούργου Σταυράκου", στο τμήμα Σκηνοθεσίας. Στη συνέχεια σπούδασα Ψυχολογία στην Πράγα, με υποτροφία της Τσεχικής Κυβέρνησης, στο Τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Καρόλου. Έχω κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στην Ψυχολογία της Υγείας στην Εργασία, στη Γνωσιακή - Συμπεριφοριστική Ψυχοθεραπεία και στη Διοίκηση Υγείας.

Υπηρέτησα 18μηνη στρατιωτική θητεία στο Υγειονομικό του Στρατού Ξηράς, ως Ψυχολόγος.

Εργάζομαι ως Ψυχολόγος-Ψυχοθεραπευτής από το 1995 στο κέντρο της Αθήνας. Οι δραστηριότητές μου άπτονται των κλάδων της Κλινικής και Δικαστικής Ψυχολογίας. Έχω διατελέσει παράλληλα επιστημονικός συνεργάτης του Ινστιτούτο Εργασίας της ΓΣΕΕ, του Ερευνητικού Πανεπιστημιακού Ινστιτούτου Ψυχικής Υγείας (Ε.Π.Ι.Ψ.Υ.), του Κέντρου Ερευνών για Θέματα Ισότητας (Κ.Ε.Θ.Ι.) και της Ελληνικής Αστυνομίας. Είμαι επόπτης-εκπαιδευτής στην Ψυχοθεραπεία Συμπεριφοράς. Διδάσκω σε μεταπτυχιακά προγράμματα και σε προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης από το 1995. Στο επιστημονικό μου έργο συγκαταλέγονται ανακοινώσεις σε συνέδρια, δημοσιεύσεις  σε επιστημονικά περιοδικά και ενημερωτικά άρθρα. Είμαι εγγεγραμμένος ως Ψυχολόγος, στο Μητρώο Πραγματογνωμόνων του Πρωτοδικείου Αθηνών. Τέλος έχω εκπαιδευτεί στην αντιμετώπιση φυσικών και τεχνικών καταστροφών από τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας.

Η εργασιακή μου πορεία ξεκίνησε αμέσως μετά το Λύκειο. Κόλλησα τα πρώτα ένσημα το 1983, στο Δήμο Αθηναίων (τμήμα Οδοποιίας). Στη συνέχεια εργάστηκα, κατά διαστήματα, στο τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού και Μάρκετινγκ μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα και την Τσεχοσλοβακία.

Μιλάω αγγλικά, τσέχικα και γερμανικά.

Είμαι μέλος της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Γνωσιακών και Συμπεριφοριστικών Θεραπειών (EABCT), της Αμερικανικής Ψυχολογικής Ένωσης (APA), της Ελληνικής Εταιρείας Έρευνας της Συμπεριφοράς (ΕΕΕΣ), της Διεθνούς Ένωσης για την Ψυχική Υγεία στο Διαδίκτυο (ISMHO), της Τσεχομοραβικής Ένωσης Ψυχολόγων και των Γιατρών του Κόσμου.

Από το 2000 έως το 2003 συμμετείχα στην Επιτροπή Ψυχολόγων του Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας (ΚΕ.Σ.Υ.), γνωμοδοτικού οργάνου του Υπουργείου Υγείας και Πρόνοιας. Διατέλεσα Πρόεδρος του Δ.Σ. του Πανελληνίου Ψυχολογικού Συλλόγου από το 1998 έως το 2004. Στην περίοδο 2005 - 2008 ήμουν Γενικός Γραμματέας του Συλλόγου Απόφοιτων Προγράμματος Πολιτικής Προστασίας «Προστατεύω τον Εαυτό μου και τους Άλλους» – ΠΡΟ.Τ.Ε.Κ.Τ.Α.

Ως μαθητής ήμουν αδιάλειπτα μέλος του 15μελούς συμβούλιου. Στην περίοδο 1982 – 1985 διατέλεσα μέλος της Γραμματείας της Π.Α.Μ.Κ. (Πανελλήνια Αγωνιστική Μαθητική Κίνηση) και έλαβα μέρος στο 1ο συνέδριο του ΠΑΣΟΚ. Έκτοτε ήμουν ανέντακτος στον χώρο της Αριστεράς μέχρι την ένταξή μου στο ΣΥΡΙΖΑ. Το 1988 έως το 1991 ήμουν Γενικός Γραμματέας του Συλλόγου Ελλήνων Φοιτητών στην Πράγα. Στα νεανικά μου χρόνια έκανα πρωταθλητισμό στην ομάδα χάντμπολ του Πανελληνίου Γυμναστικού Συλλόγου (1977-1986) και στην Πράγα στην ομάδα Uhelne Sklady (1989-1991). Έχω τιμηθεί από τον Π.Γ.Σ. για την προσφορά μου στο άθλημα.

Είμαι παντρεμένος με την Κωνσταντίνα Σκλάβου (διδάκτωρ Ψυχολογίας – κοινωνική λειτουργό) και έχουμε έναν γιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου